2013 -2014 ს/წ სადამრიგებლო სილაბუსი
IIIგ კლასი
დამრიგებელი:
რუსუდან გორგაძესაკონტაკტო
ტელეფონი: 599 26-07-81დასვენების დღეები: 14.10.13; 23.11.13;
3.03.14; 9.04.14; 26.05.14;
სამიზნე რგოლი
|
|||||||
თვე
|
თარიღი
|
შესასრულებელი
სამუშაო
|
მოსწავლე
|
პედაგოგი
|
მშობელი
|
ადმინისტრაცია
|
საზოგ.
|
სექტემბერი
|
16
|
საზეიმო დახვედრა;
როგორ გავატარეთ არდადეგები
|
+
|
+
|
+
|
+
|
|
26
|
როგორ მოვუაროთ წიგნებს
|
+
|
+
|
+
|
|||
ოქტომბერი
|
3
|
საკლასო წესების შემუშავება
|
+
|
+
|
|||
10
|
რას ნიშნავს იყო მესამეკლასელი?
|
+
|
+
|
||||
17
|
რატომ არის საჭირო დროის დაგეგმვა
|
+
|
+
|
||||
24
|
,,ჩემი დღის რეჟიმი“
|
+
|
+
|
||||
31
|
პროექტზე მუშაობა:,,სტუმრად ზოოპარკში“
|
+
|
+
|
||||
ნოემბერი
|
7
|
პროექტის პრეზენტაცია
|
+
|
+
|
+
|
||
21
|
მესამეკლასელის სირთულეები
|
+
|
+
|
||||
28
|
სირთულეების დაძლევის
სტრატეგიები
|
+
|
+
|
||||
დეკემბერე
|
5
12
19
|
პროექტზე მუშაობა :
,,ახალი წლის ტრადიცები საქართველოში“
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
იანვარი
|
23.01
|
არდადეგებზე შეძენილი ცოდნა-
წაკითხული წიგნები
|
+
|
+
|
|||
30.01
|
არდადეგებზე წაკითხული
წიგნები
|
+
|
+
|
||||
თებერვალი
|
6.02
|
,,ვინც თავს დაიმდაბლებს, ამაღლდება
„
|
+
|
+
|
|||
13.02
|
,,ვინც რას აკეთებს, თავისთავს უკეთებს“
|
+
|
+
|
||||
20.02
|
რაში გვეხმარება ადამიანებს
ფანტაზია?
ჩვენ? მხატვრებს?
|
+
|
+
|
||||
27
|
ფანტაზია და ტყუილი
|
+
|
+
|
||||
მარტი
|
6
|
მზადება პროექტისთვის
|
+
|
+
|
|||
13
|
პროექტზე მუშაობა;
თემა: ფიროსმანი და მისი შემოქმედება
|
+
|
+
|
||||
20
|
მუშაობა
პროექტზე
|
+
|
+
|
||||
27
|
პრეზენტაცია
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
|
აპრილი
|
3
|
,,მეგობრობის კოდექსი“
|
+
|
+
|
|||
10
|
პატიების უნარის მნიშვნელობა ურთიერთობებში
|
+
|
+
|
||||
24
|
სირთულეების დაძლევა მეგობრობის
სფეროში
|
+
|
+
|
||||
მაისი
|
1
|
კომპიუტერი და მისი დადებითი და
უარყოფითი მხარეები
|
+
|
+
|
|||
8
|
კომპიუტერი და ჩვენ
|
+
|
+
|
||||
15
|
წიგნი თუ კომპიუტერი
|
+
|
+
|
||||
22
|
პრეზენტაცია პროექტის: ,, წიგნი
თუ კომპიუტერი“
|
+
|
+
|
+
|
+
|
||
ივნისი
|
29
|
საგზაო უსაფრთხოება
|
+
|
+
|
|||
5
|
ქუჩაში მოძრაობისა და ტრანსპორტით
სარფგებლობის წესები
|
+
|
+
|
||||
12
|
ჩვენი ქვეყნის ისტორიული ძეგლები და მათი მნიშვნელობა
|
+
|
+
|
||||
ექსკურსია : ,,
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|